Tuuli puhalsi suoraan kiitoradan suuntaisesti, joten olosuhteet olivat aika helpot. Hämeenkyrön metsänreuna tuli tosin vähän tielle, ilmeisesti Virossa tuli totuttua siihen, ettei reunaesteitä ole. No, linja tuli alkuun ihan liian lähelle ja meinasi sektori loppua kesken. Kun sitten ajoin kauemmas, tuntui metsänreuna pakottavan alalinjan aika korkealle. Tai ehkä en vain osaa. Viisi lentoa tuli kuitenkin lennäteltyä kauniissa säässä, kunnes piti lähteä kotia kohti kun ei tullut otettua juotavaa mukaan, vähän tiukkaa tekee hillua ulkona moisessa kelissä kovin kauaa ilman.
20.5.2010
Kausi Hämeenkyrössä avattu
Virossa Viljandissa Regal sai ensi kertaa tänä kesänä ilmaa siipiensä alle kymmenen lennon verran. Tuosta reissusta pitääkin myöhemmin kirjoitella pidempi juttu. Keskiviikkona tuli kausi aloitettua kuitenkin ihan täällä Suomessakin, Hämeenkyrön kentällä.
Tuuli puhalsi suoraan kiitoradan suuntaisesti, joten olosuhteet olivat aika helpot. Hämeenkyrön metsänreuna tuli tosin vähän tielle, ilmeisesti Virossa tuli totuttua siihen, ettei reunaesteitä ole. No, linja tuli alkuun ihan liian lähelle ja meinasi sektori loppua kesken. Kun sitten ajoin kauemmas, tuntui metsänreuna pakottavan alalinjan aika korkealle. Tai ehkä en vain osaa. Viisi lentoa tuli kuitenkin lennäteltyä kauniissa säässä, kunnes piti lähteä kotia kohti kun ei tullut otettua juotavaa mukaan, vähän tiukkaa tekee hillua ulkona moisessa kelissä kovin kauaa ilman.
Tuuli puhalsi suoraan kiitoradan suuntaisesti, joten olosuhteet olivat aika helpot. Hämeenkyrön metsänreuna tuli tosin vähän tielle, ilmeisesti Virossa tuli totuttua siihen, ettei reunaesteitä ole. No, linja tuli alkuun ihan liian lähelle ja meinasi sektori loppua kesken. Kun sitten ajoin kauemmas, tuntui metsänreuna pakottavan alalinjan aika korkealle. Tai ehkä en vain osaa. Viisi lentoa tuli kuitenkin lennäteltyä kauniissa säässä, kunnes piti lähteä kotia kohti kun ei tullut otettua juotavaa mukaan, vähän tiukkaa tekee hillua ulkona moisessa kelissä kovin kauaa ilman.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti